Tweens i Teens: як використовують медіа різні вікові категорії

Американське видання THE COMMON SENSE зробили глобальне дослідження використання медіаресурсів різними віковими групами дітей. Так, дітей шкільного віку від 8 до 12 років прийнято називати Tweens. Teens –  уже звичні нам тінейджери – від 13 до 17. Соціологічне дослідження присвячене вивченню того, як діти обох груп використовують медіа в різних видах діяльності і на різних пристроях, щоб побачити, де вони проводять свій час і що їм найбільше подобається.


Дитячі мультимедійні переваги змінюються по мірі того, як нові програми чи мобільні додатки дозволяють дітям бути завжди в статусі “онлайн”, де б вони не були.
Тільки за останні чотири роки спостерігаються різкі зрушення у відмові від традиційного телебачення, використанні смартфонів та перегляду YouTube. 
У порівнянні з даними звіту 2015 року – у 2019 році прослідковується збільшення індивідуального використання медіа і збільшення часу, що витрачається на персоналізований контент в соціальних мережах і онлайн-відео.

Зрештою, ми звикли до постійного прискорення ритму життя молоді саме через технології. В даному дослідженні вперше дані свідчать, що темпи змін в житті молодих людей в медіапросторі сповільнилися. Опитування виявило деякі цікаві і важливі зміни за останні чотири роки: зростання використання смартфону серед підлітків, збільшення кількості переглядів онлайн-відео. У попередніх опитуваннях була тенденція до збільшення використання нових пристроїв (сенсорні екрани, планшети, смартфони) або видів діяльності (соціальні мережі).

Але за останні чотири роки спостерігається відносна стабільність. З’явилися нові пристрої: інтелектуальні колонки і розумний годинник, а також нові види діяльності: наприклад, віртуальна реальність.

Проте зараз немає масштабної тенденції до збільшення їх використання. Використання мобільних ігор залишається стабільним. Збільшується тенденція до відмови підлітками перегляду телевізійних шоу і взагалі телевізору на користь онлайн телебачення і підписок на  платформи типу Netflix.
В цілому, дослідження показує, що після періоду швидких і революційних змін в медійному світі підлітків, ми зараз знаходимося у стані відносної стабільності.

Більше інформації і аналітики у інфографіці від KidIT.

Для довідки:
THE COMMON SENSE – провідна некомерційна організація США. Займається проведенням соціологічних досліджень, щоб надати батькам, педагогам, організаціям охорони здоров’я та політикам надійні і незалежні дані про використання дітьми засобів масової інформації та технологій і їх вплив на їх фізичний, емоційний, соціальний та інтелектуальний розвиток.

За матеріалами: https://www.commonsensemedia.org/sites/default/files/uploads/research/2019-census-8-to-18-full-report-updated.pdf

X